på jobbet igen.

Japp, sitter på jobbet, skall snart ha lektion igen.

men jag har blivit mystiskt trött. det beror nog på att jag har fått springa upp och ner för några trappor här i huset och hämta elever som inte kan hålla reda på vart de skall vara någonstans.
Tröttsamt, inte minst när jag kom upp igen, flåsande som en blåsbälg, och då säger de som sitter där; -har du sprungit eller?
ja. Typ. Nä jag gick upp för två trappor, men eftersom man varit sjuk i ett par veckor så försvann min elegant upptränade lekamen  tillsammans med min mödosamt ihoptränade kondition.
den kan man ju undra vart den har tagit vägen. tyckte själv att balansbollsträningen och min crosstrainer och aerobics hade börjat strama upp min blekfeta kropp och så händer det här.
jordens dragningskrat drabbade mig med full kraft och på nåt märkligt sätt drog ner både rynkor och underhusfett till ett sällsamt plågsam tydlighet.

Hrm.
om det tycker vi ICKE.
Och allt godis som jag har lyckats smälla i mig under påsk har INGET med saken att göra.
typ.
Äsch. Nu skall jag gå till mina små elever. de är för söta. Ibland.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0