Styrkan fulltalig.....

...och min energinivå slog i botten.
Var hemma hos Malin & Mattias igår kväll, jag och Viktor. Han somnade som en slagen hjälte under Bolibompa medan jag och Malin sippade drinkar, som riktiga hollywood-mammor.

Och sedan blev det liksom så att jag sattt kvar i soffan och blev matade med drinkar, och eftersom det var Mattias som gjorde dem så var de ju inte svaga heller. hehehehe.

Nåväl vid 22 tiden kom plötsligt maken in genom dörren. Då hade de kommit hem och jag klev upp ur soffan, la Viktor på armen och knallade hem.
Alla barnen var vakna, isäng med alla och sedan stöp vi i säng.

Sov ända till kl 07 när Gustav blev törstig och ville gå upp. Jag var också något lik ett grustag i munnen och blev genast sugen på frulle. Så det var bara att äta.
Inget som ett par hederliga knäckisar inte kunde bota.
Sedan har det varit full fräs i trädgården, har lekt Martin Timell och snickrat lite på mitt vedskjul
Jo, har bakat två kladdkakor i morse oxå. De har vi mumsat på. Gjorde ett litet experiment. Lade mandelmassa i botten på den ena. Blev gott. Skall utveckla det lite senare.

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter eller vart jag bor. Så det är ju tur att jag befinner mig inomhus nu så jag inte villar bort mig alldeles.
maken har knallat över till Mattias för att hjälpa honom med grundläggningen för altanbygget.

Gräv på ni, gräv på. Så vilar jag lite under tiden....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Skönt att hela familjen är samlad igen...slut på lugnet....åter till vardagen :-)

2008-04-06 @ 21:42:08
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0