Talang 2008

Ja, och idag från världens vackraste stad (jag är partiskt) men det känns ju som o klämkäckheten har fått ett nytt ansikte.
Det börjar med en "kill-kör". Barbershop liknande. De är i övre tonåren, har frackliknade klädsel och röda, jag repeterar RÖDA flugor.
Mmmjjjjaaaahaaaa.
Men visst, det var väl .....kul.

"att kalla det där Line-dance är att säga som att Bert Karlsson är snygg" det kan väl sammanfatta akt 2.
De åkte ut snabbt.

Fast det här känns ju pinsamt väre. Varför plågar jag mig genom att titta???? Varför????
För att uppenbarligen vill jag plåga mig själv.

Nu skall Ola sjunga. Han skall sjunga en egen sång om hans granne i Malmö. "Dö, jävla gubbe,dö" är med i refrängen.
Ja.
(obs, uttalas med en stor fet suck)
Jag menar NEJ.
Och det värsta är; han gick vidare?

Och varför refererar Peppe Eng (och VARFÖR väljer man honom som programledare?) hela tiden Götet med en räkmacka?
Suck. Var lite mer innovativ, gubbjävel.
Dö, jävla gubbe.

Nu vill jag inte mer.

Kanske återkommer jag, kanske inte.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Kattis

Nu har jag ätit mig riktigt mätt. Slöat framför tv:n en stund.
Ja, jag har sålt ett gäng halsband.
Brukar mest vara till vänner o bekanta.
Skulle stå på en marknad men det blev för läskigt.
Tänk om folk tyckte det var fula saker. Fånigt.
Har ingenstans, ännu, där jag visar dem. Men nu fick jag en kamera så nu ska det snart finnas massa bilder.
Ha det gott!

2008-04-11 @ 22:16:51
URL: http://kattis11.blogg.se
>Jag som skrev: Pappa C

Jag säger bara:
Familjen Hellgrens orkester!!!!

2008-04-12 @ 07:40:51
URL: http://www.pappac.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0