vad felas på bilden?


jo det är Linda rosing.
Jo han har beslutat sig för att bli flygvärdinna. det är hennes dröm.

men vad är det för fel på bilden? Jo.  linda Rosig med knytblus.

jag repeterar; knytblus.
det är som att sätta på en nunna ett raffset. En kanin ett plommonstop. En vegetarian ett par köttbyxor.

det går liksom inte ihop. Inte för mig i alla fall.
Och nu kan jag plötsligt se en bild när Linda går omkring i flygplanet och serverar kaffe. Silikonläpparna vajjar i vinden, håret lägger sig i drivor runt kanelbullarna.

Flygvärdinna. jo då.
-Fly me - utbrister hon lite väsande och på nåt märkligt osexigt sätt och putar med sillisarna.

jodå. kanske. kanske INTE.

Förlåt Linda. jag tror inte på den idén.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Pappa C

Stackars Linda.

Snälla kvinnor. Injicera inte saker i era läppar.
Det ser märkligt fågelaktigt ut. Och är inte erotiskt.

2008-04-10 @ 13:09:22
URL: http://www.pappac.se
>Jag som skrev: Linda

haha jag läste nyss om det på aftonbladet tror jag och reagerade precis som du... JISSES ännu en sak hon ska testa på.....

Påtal om b*g och E så hade vi defentivt pratat med han, men enligt fritids så är det MYCKET sånt snack bland de lite större barnen.....fattar inte varför man som personal accepterar? man måste väl säga till om man hör det??? E hade ju ingen aning om vad det betydde, de var nåt man sa när man blev arg på t.ex innebandy hm...

2008-04-10 @ 13:12:46
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0