Världen verkar ha försvunnit.

i en grå dimma utan slut så färdades jag imorse till jobbet. Man skulle ju inte ens se om det sprang fram en gigant mammut på vägen, för man hade kört alldeles för fort och krockat rakt in i mammutens smutsiga päls.
Urk. Inget kul.

men jag gjorde som en ansvarsfull medborgare, och körde försiktigt (nåja) så jag orsakade ingen masskrock med tvåhundra bilar i alla fall.
Men nu sitter jag här i säkerhet på jobbet, och tittar ut genom den grå smutsiga fönsterrutan.
Äh, nu känner jag att det här är ett trist blogginlägg.
bara grått och tråkigt.
nej jag skall verkligen skärpa till mig. Bara jag hinner dricka lite kaffe innan jag skall ut och anstormas av eleverna.

mot fikarummet (och gör det som lärare gör hahahahaha)

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0