fredag, och veckan är på nåt sätt slut.

...ja, nästan i alla fall.

men nu laddar jag för lördagens stora sammandrabbning.

Imorgon är det Kung Inges dag här. Då är det kalas förstår ni. Vi skall ut och röja runt i byn. Jag förväntar mig att komma hem tidigast kl 05....hahahahah. Får väl se hur det går.

Men jag kommer uppdatera er...
Idag har i alla fall maken och Hugo varit och fiskat. Och Hugo fick sin första fisk. En liten aborre som var så klen, men Hugo stolt som en tupp, så firren fick ju hänga med hem.




Nu har jag genomfört första jobbveckan, och det har gått enligt planerna. Ganska lugnt och stilla. På onsdag kommer eleverna och då skall man vara tipp-topp.

Dessutom bjuder jag på den här. Jag är ju ingen hundmänniska.








Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0