Lagen om alltings jävlighet.

Den appliceras här. Den lyckas ställa till det på nåt sät så här inför jul.
Kan ni tänka er att få punktering på NYA (2 veckor gamla) vinterdäck, två dagar i rad. Hur går det till?
Helt söndertrasade liksom.

själv förstår jag inte hur det går till. Det känns som om kvaliten på nya Nokiadäck inte är som de var förr. Eller?
och de tvåtusen spännen hade man ju kunnat köpa roligare julklappar för.

dessutom så var det igår exakt 18 år sedan min pappa dog.
Som sagt, Julen är en jädra skit rent ut sagt, Skulle vilja göra som min homie D, han drar till New York i en vecka.
hade gärna hängt på. You go, boy!

sluppit allt vad jul heter, stress och barn som sliter upp julklappar, mat som vräks ner i magar som bara skriker efter Samarin. Pinglor, barr, glitter, tårar, mat, julöl, ensamhet, gemenskap, och två miljoner andra saker som man kan koppla ihop julen med. Vad jag vet är, att julen är en högtid för de ensamma. Eller rättare sagt, många ÄR ensamma under julen. Och även om man inte rent fysiskt är ensam, så kanske man känner sig ensam.

 Äh. Jag vet inte.

Men jag funderar på det, att till något år bara skippa allt det här. Dra iväg.

En del av er vet ju vad jag tycker om julen. Om den tycker jag ICKE. men så måste man ju ställa upp.
Le och skrik inombords tack.




Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0