fredag. Och regn....

...men det gör inget egentligen för jag hann med sakerna jag skulle göra. Jag och barnen var ute i trädgården, och medan de lekte så krattade jag av halva tomten och samlade upp pinnar och ekollon som ramlade ner från eken när den fälldes. Upp i säckar och sedan åkte jag och Hugo till soptippen. Vi tog med oss en massa annat skräp oxå.

Vi fikade på altanen också. det var rätt mysigt, fastän det blåste som 17.

Det senaste är väl att det skall komma en storm till, fast det säger de ju titt som tätt.
Vem vet om det blir så inatt.

fast nu behöver jag ju inte vara rädd att eken faller ner på huset och krossar taket....

Nehej, nu skall jag pyssla med barnen innan de somnar.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0