Har inget mera att säga egentligen.

Allvarligt.

Svenska folket. Vad är det med er??? Hur bara kan man skicka Christer Sjögren till Globen. Och direkt till Globen.
Och ja, jag är chockad.

Christer Sjögren.

Trodde att han hade liksom lagt av nu. Han kunde väl sitta på sin groggveranda vid Fyrisån eller var han bor nånstans, och se hur solen går ner därborta i väster.
Och jag kan bara meddela att min kära bror håller helt med mig (för en gång skull). Han ringde förut och var alldeles utom sig. Och vi kunde bara sitta och gapa på nåt sätt.
Ja, nu skall jag åtminstone glädjas över aqtt han sett Björna Gustavsson. Han är ju härlig.
Undrar man kan gå och lära sig den sköna dansen som han visade upp??

Det kanske finns nån kurs.

Nej nu måste jag vila så jag kan komma över kalkonchocken.

Gobbeligobbeli

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0