Hemma igen.

Japp, det var ju som man trodde. Inte var de säkra på vad som felas med Gurkan. Virus. (Tja, det är det ju alltid).
De tog en streptockock odling för säkerhets skull. HAn kunde ju inte utesluta scharlakansfeber,
Nej, så det är bara att avvakta svaret.

Men nu sover de små gullegrisarna, och Hugo sitter och äter upp sitt pita-brödmed fyllning. Det gillade han. Dessutom så har han varit på disco idag. Det första.
Han var välklädd i svart skjorta,svarta stuprörsjeans och röd slips. sedan hade vi kammat tuppkam som var blåfärgad. Super fin!!!!
Och han var lit nervös innan för det här med att dansa med tjejer, men det hade tydligen gått över förväntan. När han kom instörtande efter kalaset så utbrast han; -Mamma, vet du vad. Toppenparty!!! Massor med popcorn,massor med godis, slush och COLA (!) och korv med bröd. Han hade stoppat fickorna fulla. -Man fick ta hur mycket man ville!!!!!

Fantastiskt! Helt lycklig.

Tänk om det hade varit lika enkelt att skapa en fest för vuxna. Bara ställa en balja med popcorn och alla är lyckliga.

Apropå det så sitter jag med ett glas av min favvodryck. Vitt vin och Sprite. Ja, jag vet det är inte särskilt sofistikerat med det skiter jag i. Det är gott, det är huvudsaken.

Nu skall Hugo i säng.
Gonatt.  

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jag har inte fått nån rapport från kalaset.....kom just hem men jag tänka mej att det var KANON....speciellt om de fick SÅHÄR mycket :-) barnen och maken hade ätit pixxa ikcäll jag såg allt spåren när jag kom hem...undra hur lillemans mage mår.....KORV är ju hans FAVORÄTT !!!!!!

2008-02-03 @ 00:04:11
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0