Ja det var väl ingen som kunde aaaaana

...hur resultatet skulle bli.

Direkt gick ju så klart BWO. Det kunde man ju gissat.  (och det gjorde jag ju...)

Andra chansen:
Operamarodören. herregud. Jag fattar ingenting.
Och:
Isglassarna.

Ja det såklart.

Men det betyder ju att Frida INTE har gått vidare. (snälla snälla snälla snälla(
Låt nu Isaksson....

NEJ lägg av!!!!
LÄGG AV

LÄGG AV

Nu Fattar jag ingenting.
Fn jag visste att jag skulle ringt på Isaksson.

Frida.
Skitlåt.

Nu skall jag inte skriva mer om melodifestivalen. Inte den här veckan i alla fall.

*sur*


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Natalie

Jag gillar inte den där fridas låt faktiskt. Men glad att BWO gick vidare =)

2008-02-23 @ 21:40:49
URL: http://Ntm89.blogg.se
>Jag som skrev: Johanna

ge fan i att kolla om alla är så kassa!/Johanna

2008-02-24 @ 06:00:17
>Jag som skrev: Linda

Ja vad har amn att aäga ang gårdagens delfinal....mer än att den var PISSDÅLIG....Vem väljer ut låtarna? Björkman själv? Eller kanske Bert? Näää då hade nog fler "Christer Sjögren" låtar varit med...

Operasngerskan fattar inte jag heller varför hon ens var med.... Eliaz tyckte hon sjöng FINT !!! Elin höll på att slänga ut sin bror när han sa det *haha* vad vi vuxna tänkte nämner jag inte.. BWO gillar jag inte....Frida....Nja schlager? Hm..

Patrik Isakson var helt OK jaha då kommer han inte med...men man får skylla sig själv vi ringde inte och röstade ens...ja herrejisses...undra hur NÄSTA veckas delfinal ser ut....

2008-02-24 @ 08:05:04
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0