Johodå, här sitter man på jobbet....

...je en lite stund till, för jag tänker smita tidigt idag. Ska hämt aungarna på dagis. Jag tar det stilla.
imorgon skall en interjuv med mig läggas ut på nätet.
jag återkommer med en länk eller nåt.
jag pratar om intrauterin fosterdöd, alltså det som hände 2004 med lilla Julia. blev uppringd av en journalist från alltombarn.se och vi pratade en stund. hon skulle mejla över en  text  som hon håller på att sammanställa till mig sen.

Och så ville hon ha en bild av mig och ungarna också. Så jag får hem och rota bland bilderna och se om jag hittar någon fin bild där jag ser representativ ut.

nu skall jag gå till bussen.

Todiloo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0