magsjukan igen????


maken kom hem ifrån jobbet med illamående och typiska magsjukesymtom....
...men hade hade ju detta för knappt en vecka sedan?!

Hugo och Gustav har hosta.
Ville har astma.

Och vad har jag? Sjukdomsnoja snart.
Annars känner jag mig frisk, men man kan ju bli nervös för mindre. Men frukta inte, jag har redan stoppat i mig ca 200 vitpepparkorn.
Joho då, det tror jag benhårt på. Hehe.
 (finfina gejor)

Nähä, ikväll så har jag och en klasskopmi suttit och pluggat tillsammans. Hon i Skåne och jag här.Och det går ju bra när man kan jobba via en plattform på nätet. Fick en hel del gjort.

Och sen fastnade jag i soffan. Trött. Och batterierna till fjärrkontrollen la av så jag kan inte byta kanal, så jag har suttit och glott på snooker en stund. Och hur roligt är det??
Nä, precis inte alls.
Nu skall jag ta och göra natt här.

Tudiloo.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Näää **urk urk** Hoppas han kryar på sig

2008-02-11 @ 11:18:25
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0