MELODIFESTIVAL JUST NU

...Jag blev lite förvånad när Ola snott min brors kavaj från 80-talet. inklusive uppvikta ärmar. Fy vad fult, när jag minns hur det var.

Och deet var inte snyggare nu heller..

Alldeles nyss var Le Nicole. Såg ut som en polsk.. och hade kosackdansare med sig.
Först trodde jag att vi fått in Rysslands nationalteve( där ALLT är sant) men sedan insåg jag att det är sveriges television och det måste bara vara melodifestivalen.

Hm.
vet inte vad jag skall säga..
Förutom att jag verkligen inte vill att den skall gå vidare.

Nu är det en Jimmy jansson kopia som liksom sjunger med amerikansk brytning.
Känns helskumt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0