Mot australien

Är det nån som hänger med till Australien?
Jag tänkte vi skulle packa ner ett gäng väldigt slöa saxar som vi skall använda i Australiens nya moderna turisthändelse.

 Lammen och fåren klappar vi bara och ger komplimanger,. Däremot skall vi klippa skinkorna av fåruppfödare.

Sedan skall de få skrika så mycket de vill- det tar vi inget extra betalt för.

 >> Bä bä vita lamm har du någon ull. (nej inte på skinkorna i alla fall)


Jag visste inte att vi hade en "Plåga ett stackars djur"-tävling, men OK ni vinner.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Samuel

Håller med dig helt o hållet! Fattar inte att sånt djurplågeri får förekomma i dagens samhälle. Trodde vi hade kommit längre, men tydligen inte :(

2008-02-26 @ 19:03:37
URL: http://samuel82.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0