Nu är det förlossning

ja, herrejösses, inte för mig. Jag sitter och glor på "sjukhuset" och där är det en kvinna som skall ha barn... ugh.
Och hon har ont såklart.
Då fick jag bara en skön känsla av att jag inte skall genomgå det igen.
AAAh.
Men herrejösses, man skall aldrig säga aldrig förstås men...nix jag är nog färdig med det.

SKÖNT

fast det är ju så att när man har blivit snittad så kan jag sakna en "normal" förlossning, alltså när allt går bra, och tjolahopp och rosenskimrande bilder.....men det är väl ok antar jag. Man skall väl vara glad.

nu är det Outsiders på kanal 5. Det handlar om fobi. En snubba som är rädd för ledningar och rör.
ja det är sant.

Hon kan inte gå på toa förutom hemma. Hon skulle visa hur rädd hon är i sitt pannrum. Då gick hon rakt förbiett stuprör utanför huset, men det var uppenbarligen inget farligt. Hon kan inte duscha själv heller. Då måste hennes stackars sambo sitta i badrummet och vänta och prata med henne under tiden.

mmmm, vet inte riktigt. Kan man inte liksom söka hjälp då om det handikappar hela ens liv?
Nu handlar det om en kille i England som inte går ut för han är så rädd för gamla tanter.
Jupp. Han är en stor och stark kille med tatuering på sin rakade skalle, men rädd för gamla tanter, det är han.

Nä, jag skall inte skratta.
Det är ju lite sorgligt. Men man kan ju undra vad det symboliserar liksom. Som den här rör-och-lednings-snubban. Vad står det för?? Och varför?

Hon kan ju inte gå på toaletter. Så när hon flyttade hemifrån, och ingen kunde gå med henne,  så använde hon hink och plastpåse.

Hm.
skumt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0