Oh. ibland är jag bara för irriterande

ja jag vet.
så är det bara.

Som idag. Då kom vår vän skogsbonden och skulle hämta de tunga stockarna som blev kvar efter vi fällde eken. (snyft)
Han lassade upp dem på traktorsläpet, och jag passade på att fråga honom som vet sånt här, hur gammal eken kunde ha varit.
120 till 150 år.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag har huggit ner den!

Jag är en hemsk människa. Fy bövelen. Kommer och gör naturen illa. jag borde straffas på nåt sätt.

I alla fall, då fick jag så dåligt samvete att jag bara ville sätta tillbaka eken (precis som om det hade gått).
Men då skulle alla tycka att jag var oerhört irriterande. Nu när folk äntligen fått mig att hugga ner trädet.

Men snart skall jag plantera ett nytt. Ingen ek men ett plommonträd.

Sedan skall jag sitta på ekstubben i 120 år och se det växa upp.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0