På västfronten intet nytt.....

Små killarna sover. Hugo är på G. Och jag skall gå ner i källaren och måla lite möbler tror jag. det är ju inte så ofta som man hinner göra sånt liksom.

Och då får man ju passa på.

ELLER om jag skall ta en lång promenad, för jag har ju inte ens varit utanför dörren idag.Och då kan det ju vara extremt skönt att få lite frisk luft.
Kanske skall ta med spelaren så man har lite musik i öronen.

Tramptramp

Kanske skulle passa på att plugga lite oxå. jag menar i morgon försvinner ju en dag, för jag skulle ju varit hemma och pluggat. SJÄLV men nu är ju alla sjuka så då är ju ALLA hemma.
Inte mycket pluggande då.

Nix. Man får göra så gott man kan.
och som ni ser så finns det ju hur många saker som helst att göra.
Frågan bara VAD.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0