projekt: home styling

håller på med det eviga projektet "få ett perfekt hem" och det kommer visserligen aldrig bli färdigt, men man vill ju komma en bit på vägen. Så idag har jag gjort en bra grej medvåra kompisar. Vi har bytt grejor med varandra.
De behövde en paraplysulky. Jag hade en i garaget som jag inte använde.
Jag ville ha ett vitrinskåp. De hade ett igaraget som de inte använde. Så vi bytte helt enkelt. Bra va?!
Återvinning kallas det.
Och snart skall jag gå ner och börja måla skåpet. det skall bli högblank vit och så skall jag frosta glaset i olika nivåer.
Kommer bli snyggt.

Och sedan köpte jag en hylla av dem som de inte använder.
Ek hylla fast med 9 plan. Supersnygg. Och billigt fick jag den för.
Så den har jag satt upp. Sedan har jag bytt gardiner i köket. Till några med lite limefärg i.
Jag är ju helt galen i limefärg nu för tiden.

Vilket man kan kalla den här.  

men nu skall jag gå till målarburken.

Tudiloo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0