Sarkasm. Något inte alla förstår

Jag tycker att det är rätt intressant att en del inte ha förmågan att avgöra när man är sarkastisk eller ironisk. men så är det kanske.
Och dessutom har väl alla rätt att uttala sig (även de som kommenterar min blogg).
Jag fick ju ett omdöme att jag skulle "ge fan i att titta (på melodifestivalen) om alla var så kassa"

Men om jag inte tittar så vet jag ju inte om de är kassa? Och jag gillade Patrik Isaksson. Dessutom är det väl ganska roligt att kommentera, och slänga ut sin smak på nätet. Eller kanske inte.

Jag visste verkligen inte att man skulle vara PK (politiskt korrekt) när man bloggar. 
För det tänker jag aldrig bli.

Lessamt att vissa tar på sig ett personligt ansvar för uttagningen av låtarna, 
Kanske kompis med Christer Björkman??

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0