slappa skönt i soffan

fredag kväll.
lugnt och stilla. maken jobbar och jag slappar med min träningsvärkande kropp. Två av tre barn nere.
Hugo tittar färdigt på Bolibompa  och käkar sina popcorn., smårabbsen sover skönhetssömn.
Det borde jag väl också göra förstås men ...nåja, det finns ju antirynkräm.

Får väl använda det så jag inteser ut som ett russin, vilkat jag tycker att jag är på god väg att göra.

I dag på jobbet blev jag bjuden på lunch av chefen, tillsammans med min kollega och två representanter från kommunen. vi slet ju som djur under de "öppna-hus" dagarn på skolan för att få folk att söka till utbildningen, och det gav minsann resultat. Vi har fått bra med sökande!!
Så...som tack för hjälpen så fick vi lunch på restaurnag Venezia. Och det var gott.

Alltid trevligt att bli uppskattad, eller hur.

Juppidupp, sedan cyklade jag ut på ett elevbesök, och det var så underbart väder. Klarblå himmel och sol, och fåglarna kvittrade och det kändes som om våren verkligen hade kommit.
Och nu...regn och imorgon skall det bli snöblandat regn.

Vad säger man? sletans oxå.
jag som trodde att våren hade kommit.

Nu verkar det som om Hugo somnat på soffan..... dax att bäras in i sängen...

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0