snart kör festivalen igång....

...det skall bli kul. skrämmande kanske, för vem vet vad man får se.
Vilka är ded egentligen? BWO vet jag. såg någon fruktansvärd outfit på A. Bard på Aftonbladet.se och det var ju inte snyggt precis
 < lika som bär > < Elisabeth >

men när man är känd då får man faktiskt se ut hur man vill. Och hör sen.
Då kan man köpa sig en stil. Det har man råd med. resten av oss andra fattiglappar får minsann gå omkring i våra ärvda och urtvättade Hennes-kläder som vi köpt på loppmarknad.

Sånt är livet. Fast hellre det än att gå omkring med sköld.

Men vi får väl se hur det går. Fälj mig. Jag bloggar varje artist.
Lovar att inte vara snäll.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0