Söndag. Hostig dag.

I alla fall barnen. Hugo och gustav har hostat som sjutton, så jag antar att det bär av till vårdcentralen imorgon.
Lite antibiotika kan säkert hjälpa.
Vem vet.

imorgon så är vi lediga allihopa och jag skall och fixa naglarna på fm. det skall bli najs.

Hugo ville ringa min morbror i England så han satt en bra stund och pratade. Det skulle vara kul att se dem, det var ett tag sen. Vi ses väl på Restenäs i sommar får jag hoppas.

Och jag kan fortfarande inte komma över Christer Sjögren.låten kändes som en äcklig parodi på nån sliskig tysk eurodisco av det sämre slaget. Kombinerat med det värsta av svensk dansband.
Jag skulle kunna kräkas men det gör jag inte. Det är ju bara att bita ihop och rösta på ALLA andra.

Jupp.Precis det skall jag göra.
Rösta på ALLA andra.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0