Söndag och jag börjar krokna.

...eller så är jag hungrig. kan inte riktigt avgöra vilken känsla jag har.
Kan vara både och.

troligtvis. skall ta reda på det snart genom att äta en knäckemacka. (om jag inte blir så trött innan att jag somnar mitt i smörandet)

Intressant?

Knappast, så egentligen borde jag ju skriva om någon sant och om något som gör skillnad i männskors liv. Ge någon ett litet ljus i mörkret. En vägledning till ett bättre liv och ett friare sinne.

Typ.

Men det finns så många kvasipsykologer som älskar att lägga sina kvasi-sanningar och visdomar på folk vare sig de vill höra eller inte. Så jag struntar i det. Fortsätter att göra det som jag brukar göra.

Skriva om just ingenting. Kanske roar  det någon.

Eller kanske inte.

image157


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0