Underbar dag med surf på altanen.

Vilket härligt väder det var idag dså. Det är som om vädergudarna har fått fnatt och plötsligt beslutat sig för att slå om väderknappen, från fult till fint.
Och det var kyligt men strålnande sol och klarblå himmel. Så skönt. Har varit ute med ungarna ungefär hela dagen. Och det gjorde ju inget.

Gick ut på förmiddagen och vi kom in vara för att äte lite lunch, sedan ut igen.
Satt på altanen och drack kaffe, ungarna lekte i trädgården och jag hade datorn med mig och passade på att surfa lite,
det var så varmt och gött dä i lä, så det brände nästan på kinden.

jag börjar pressa inför sommaren....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0