VABBA så där kul va?

Alltså, egentligen mår ju barnen bra och det är ju skönt. och så är det 48 timmars regeln efter sista kräkning som gäller. Men om de inte har kräkt då? Sista....nåt annat

Nåväl. Imorgon är det ju jag som skall gå till jobbet i alla fall.

Hugo sitter oc spelar tevespel och är vansinnig. Det går inte riktigt som han vill. Pär har hotat att kasta ut det om han inte slutar skrika, och nu så har han lugnat sig.....


Dessutom framkom det att på hans party i lördags så hade han blivit pussad på!!!!  Åh så pinsamt, som han uttryckte sig.

Det är som att man blir lite stolt. Han är så stor nu att han börjar titta åt tjejer! ja han är för söt....


Tänk hur det var när man var lite. När man frågade chans...... En gång när jag gick i fyran så hade jag två pojkvänner på en gång (avancerat). Men det gick över ganska snabbt.

Och så skickade man lappar till varandra. Eller rättare sagt att det var typ killens kompis som skickade en lapp och frågade om kompisen fick chans.
Och skickade man tillbaka ett ja, så var man tillsammans. Jaha. Vad gjorde man sen då?
Det var liksom så enkelt då. Inte en massa om och kring oc dejtande hit och dit. Jag tycker man skall införa lappskickandet igen.
Fast å andra sidan så var det ju lika enkelt att göra slut oxå. man fick en lapp bara. "det e slut" liksom.
Jaha.
Fast när jag gick i 3-7 så hade jag en stor kärlek i min klass. Han hatte Peter Nilsson. Han var synthare.
Åh vad söt han var.  fast aldrig att vi blev ihop eller så, men jag hittade ett gammalt klasskort från klass 6. Då hade jag ritat hjärtan runt honom på kortet.
Åh. Så romantiskt.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: snyggtussen

hi hi usch ja kräksjukan e ju lagom kul...är själv hemma och vabbar:-)
hoppas ni mår bra nu!

2008-02-04 @ 20:22:19
URL: http://www.snyggtussen.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0