vård av barn. Inspirerande.

...möjligtvis transpirerande. Svettigt kan det vara. Idag är både Gustav och Viktor hemma.
Jag satt ju på barnakuten med Viktor tills kl 01.
Astma astma astma, host host host, inhalera inhalera blablabla

Inte kul. Så han är ju lagom trött, och hostig.
Men imorgon får jag gå till jobbet hoppas jag. Har ju lektion hela eftermiddagen.

Igår inbjöd jag några arbetskompisar att kolla in min lilla blogg. (Hej Lotta, Hej Erika, Hej Carin) och det var trevligt. Vi tittade på Pantominlektionen som jag ha rlagt in i ett annat inlägg.
den är ju för kul.
Jasmine. Vilken surpuppa. Kolla genast in om ni inte har gjort det.

Nu skall jag plugga lite. (hur det nu skall gå med sjuklingar hemma)


dessutom:
                                                         

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: emma

fin blogg :)

2008-02-06 @ 10:04:26
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0