Vilse mitt ute i skogen

Har precis kommit hemfrån kära linda med snygga gravidmagen, och Bengt. Alla barnen var med, och vi var där och fikade.
Linda har ju en hund också, Svinto, och den var väldigt "studsig" som Hugo sa. den ville gärna hälsa och pussas. Grabbsen var ganska rädda, men hunden var ändå lockande på något sät för de ropade på den, men när det komså var den farlig.
Men söt.
Så här ungefär;

Vi försökte sitta och fika ilugn och ro men hur lätt är det med tre huliganer som far runt....

nåväl, det var trevligt i alla fall. sedan skulle vi hem. och för att jag skulle vara säker på genvägen genom mörka skogen så använde jag kartnavigatorn....
men den kan man ju uppenbarligen inte lita på.....

Den skickade ut mig på en jäkla grusväg mitt i skogen där det plötsligt kom en trafik förbjuden skylt...Förbud mot motorfordon

Hade liksom inget val, fick köra på. Kunde inte vända mitt ute på en smal grusväg.
Till slut kom vi fram till rätt väg i alla fall, men ett tag där var jag allt lite nervös att vi skulle fastna i ett sorkhål mitt ute i mörka nattens skog.

Nu är ungarna trötta och vill sitta brevid mig i soffan. Bolibompa hägrar....

  

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0