40 graders feber och illamående...

...nej inte jag. Maken. Så det blir till att vara syster lotta.
men imorgon skall jag til Malmö så det kunde ju inte kommit olämpligare. jag tror attt jag skall gå och ta vitpepparkorn. Om det nu hjäper vet jag inte, men det är väl tanken som räknas.

Jaha. Idag är det snorkallt ute kan jag meddela. Och enligt vädret så skall det snöa i eftermiddag. Jaha.

Barnen är snorförkylda, och på dagis så har flera fröknar magsjukan. Ja. vad skall jag säga. Det är inte riktigt läge för det nu. Men å andra sidan, när är det läge för magsjuka?

Typ, aldrig.

Nix. Så sant som om jag sagt det själv.
Det gäller att förbereda sig.
Jag skall packa ner kräkpåsar i fall jag mår illa på tåget. Imodium skall ner i väskan i fall jag får springa på toa. Alvedon så man orkar stå uppe.

sen är det bara att hoppas på det bästa.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0