Inbrott igen.....

inatt var det inbrott i grannhuset.

...och jag som var ensam hemma inatt. Fy bubblan.
Och de ger sig på samma hustyp som jag har.

TRE inbrott i Ingelstad i natt.


Kom inte hit bara.

Jag är beredd.


plus  blir


ps har larm, det känns oerhört skönt.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Ja det är inte klokt vad de härjar runt i samhället nu..tur att man varkan har vapenskåp eller 215 000 här hemma....visst är det otäckt....innan jul var det ju ett på er gatan eller den som korsar er....inatt vet jag inte vart det var.....

Tur att Ni har larm....maken brukar få larm i närheten så han kommer på stört :-)

2008-01-12 @ 21:43:24
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0