Malmö. Skolan börjar.

Men vilka konstiga typer som det finns i min kurs?!

Det är mesproppen, ser ut som hon nyss har blivit utsläppt från en källare där hon inte fått se sig i spegeln på tre år. (och glömt BH:n = gigantstora fladdrande bröst)
Och så är det fisförnäma nippertippan. Ja hon har haft näsan i vädret hela dagen och sett ut som tjolahopp. Dessutom har hon VITA skinnstövlar. Inte fräckt. (enligt mig)

Sedan var den lilla diktatorn. Hon är jobbar nog som spärrvakt men som har bestämt sig för att bli lärare. Gud va hon domderade. inte sant.
Typ:
-Ta det lite lugnt nu hördudu. Alla har inte fått ut blanketterna än!
-Nu väntar du lite grann. För nu har jag inte fått detta pappret.Har alla fått "Datoridentitet"-pappret?


Värsta gåpåaren. Hon kanske lugnar ner sig.

Själv befinner jagmig nånstans mitt emellan mesproppen och fisförnäma´n.
Jag är ju ganska diskret i min själv (HAHAHA) så ...... jag håller mig på mattan.

Nu är dagen slut. Jag skall smita ut i Malmös blåsiga vind. Hitta någonstans att äta, sedan skall jag ringa Hugo för han var så lessen imorse när jag åkte.
Han tyckte det var "Väldigt onödigt" att jag skulle vara borta i TRE dagar.

Fast en annan kommer att sakna ungarna, men tänk er..... jag kommer förhoppningsvis sova hela natten!!!! SJÄLV!!!!
Ja det är inte klokt vad lite grann kan göra en glad.

Dags att smita ut. Får se om jag kommer åt nån internetuppkoppling sen..

tudiloo

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Oj.....TRE dagar utan barnen....det är ju både för och nackdelar MEN vad skönt att få sova...hoppas sängen är bekväm bara hihi

Så han var ledsen...stackarn....han får äta tigerkakan UTAN att mamma äter oxå har han inte tänkt på det :-)

2008-01-22 @ 16:13:01
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0