Man kan ju få öroninflammation för mindre

Idag skall man INTE gå ut utan mössa. Fy vad det blåser.
Jag blev total-lurad. Klarblå himmel och solen lyser, kändes hur fint som helst. 6 plusgrader. Låter ju som rena vårvädret eller hur?

Typ inte.
Det blåste isbitar kändes det som. Urk. Det var tur att jag hade satt på mig mössan. Ungarna var ju välklädda med både det ena efter det andra, så dem gick det ingen nöd på.
Brrr.
Nu ha vi kommit in, fikat lite och killarna är jättetrötta. Fattar inte hur jag skall kunna hålla dem vakna till i kväll...
Hmmm.

Kämpar.

Men så är det. jag har en kopp kaffe i nypan.

Gott.

Undrar om JAG kommer att kunna hålla mig vaken till ikväll?


Tveksamt.



Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0