Måndag. Jag har tränat. Lite.

Tjolabaloo
idag har ju jag varit ledig och det har varit så skönt. Åkte in till stan medan maken var hemma. Åt lunch med evig sköna Andrea.
Det är alltid lika kul att se dig! (mera! mera!)

Käkade lite thaimat och det ÄR gott.


Ingen protest.

Och som tur var så gick Andrea med mig in på Gina Tricot. Där hittar jag ALDRIG något. Men nu, när min egen lilla modeguru var med så hittade jag två finfina grejor. På REA! 49 spänn styck.


Skall boka in henne en annan dag så får hon gå med mig och shoppa.

Nåväl, hitade lite fina ljus på Åhlens och tog bussen hem.


Och ikväll, när alla barnen fallit i djup sömn, så gick jag över til Malin och prövade hennes CrossTrainer.  

Det här är iNTE jag.  Önskar att det vore det, men det är det alltså inte. Tyvärr.

Men jösses, vilken apparat. det var ju jättekul! Och svettig blev jag oxå. Körde en haltimme och det kan jag säga att det räckte. Körde ett program som hette "Fat Burner" *hahahahaha*
Nä man skulle köpa en sån och köra en stund varje dag. tänk vad snygg jag hade kunnat vara till sommaren. Skall kolla upp en sån. Tror att de säljer såna på Stadium.

Investering, kallas det.

Det är bara att inse, att min kropp håller på att rasa samman. Ungefär som de där konstiga rynkorna i nyllet. Alla sjunker nedåt jordskorpan på nåt sätt. Och man får väl göra allt man kan för att sakta ner processen.

Fast det luktar lite nyårslöfte, eller hur?! Dvs nåt som man har intentionen att göra men som aldrig blir av för man HINNER inte.

Jag återkommer om detta.

Nu skall jag se på alla lyckade människor på Idrottgalan.
Och äta popcorn.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hihi... Du behöver ju inte avsläja att det ÄR ett nyårslöfte.....

Vad gör du på Måndag kl 19:00??? Inget??? Nähä det var bra...då kan Du komma upp till mej på kryddparty...*nyttiga* kryddor hihi
Ta gärna med dej en vännina eller två // Linda

2008-01-15 @ 08:45:56
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0