Måndag. Skoldag.Typ.

Jag känner att det kommer att bli svårt att ställa om sig till distansstuderande. Eller studerande över huvudtaget.
Jag fårju liksom inte glömma av att plugga.
Och det är ju lätt att man gör när man går här hemma och trallar.
Som idag.
Visserligen är barnen hemma, men vad har jag gjort hittills?
Plockat fram till lunchen, dammsuit, bäddat, klätt barn, gjort frulle, varit på grabbarnas dagis för ett litet utvecklingssamtal, tvättat, vikt tvätt.  Och lite till... dessutom har jag råkat ringa och väcka Anette som låg och sov efter att ha jobbat natt. Hrm.
Och klockan är bara halv elva på fm.
Jag skall väl försöka plugga lite i eftermiddag så.
Eller så.

jodå.
jag SKA....
jag lovar.....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0