Pulkadag. Svettigt.

Idag kom ju lite snö.
och barnen blev helt knasiga och ville gå ut och åta snö. Men det får de inte. Ja, gå ut får de ju, men inte att äta snö.
mak i magen brukar vi skrämmas med.
i alla fall så plockades pulkan och snow-racern fram. Det var ju trots allt 2 cm snö på backen. Vi drog bort ungarna til lekparken (eller Pekparken som Gustav säger). Och där var det fullt ös sedan med att åka utför backen. Oj vad Viktor kiknade av skratt när han och Hugo for nerför backen.

När vi hade dragit hem ungarna igen (och det är svettigt skal jag säga) så gick vi in och ungarna fick varm choklad och kanelbulle. Fint va?!

Själv drog jag till stan och fixade en nagel som beslutat sig för att ta livet av sig genom att försöka hoppa av. Men det ordnade sig snabbt och lätt.

Dessutom börjar jag få lite ångest inför nästa vecka. Då kör mitt aerobicspass igång och jag har försökt sätta ihop några block. saknar dock inspiration. Skall kolla på Youtube efter lite sånt.

dags att nana nu.

Go´natt

image128

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0