Statusrapport 2: Varmt bad och snöänglar

Igår vir vi på kalas hos Malin o Mattias.
Najs.
Vi fick god mat coh god dricka, sedan körde vi igång Sing Star. F-n vad roligt! Måste skaffa mig det, jag garvade så jag höll på att kissa ner mig.

När vi kände oss riktigt uppsjungna så var det dags för badet.
temepraturen i badtunnan låg på 40 grader, och det snöade och blåste ute.
På med baddräkten och i!

Gud vad skönt! Varmt och gott där vi satt, och när man blev för varm så la man sig i snön och gjorde snöänglar.
Vi hade kullerbyttetävling oxå.

Mattias gjorde alldeles för långa och missbedömde avståndet till tomtgränsen, och rullade ner för slänten!

När vi sedan hade suttit där i 4 timmar och druckit gott, så var det dags att gå in och sjunga lite igen.
Pelle blev trött och knallad hem, medan vi andra tog oss en natt-korv och sjöng lite till.

Kom hem efter 04.....
somnade.
vaknade kl 06.
Och 07.
Kl 08 gick jag upp å åt frulle.

Hämtade grabbsen hos svärmor vid lunch, som vi dessutom blev bjudna på.

Najs.

Nu har jag suttit i min sköna fotölj framför brasan och läst ut min bok, Nattrond av Helene Tursten.
Rätt spännande.
LUNNA Snurrfåtölj
I den här sitter jag och myser.

Mysigt va?
Jag är lite trött nu så nu skall jag nog knalla iväg och binga.

Sov gott.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

Helen Tursten är bra! Läser mkt med Camilla Läckberg nu, hon är grymt bra! (bara ett tips ;-))

2008-01-07 @ 05:58:17

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0