Studiedag imorgon vilket innebär.....

att jag får jobba hemma om jag vill. Eller rättare sagt, eleverna har studiedag. Jag, jag kan bara göra mitt vanliga jobb.
Fast jag poängterade för mina elever sist att på torsdag är det STUDIEdag. Och då hinner ni ju STUDERA, och göra inl'ämningsuppgiften tills på fredag. Då blickade de ilskt på mig, och ansåg säkerligen att jag var supertrög.

*fniss*

Men men, livet är inte lätt när man går på gymnasiet. Så kan det vara.
Jag tänker i alla fall vara hemma imorgon och planeralektioner för några veckorframåt. vilket jag redan borde ha gjort. Men men....
Man fårprioritera vissa saker i livet. Och just det låg inte högst just då.

Men nu har två av tre barn somnat så snartkan man öva på de nya aerobicsstegen jag måste göra tills imorgon.
Skutt hopp snurr.

får kolla youtube för inspiration.

kanske som den här snubben. Han verkar ju inte klok. jag förstår varför de varnar för att utföra denna "käcka lilla morgongymnastik".


 
Gör om detta om ni kan.

Eller inte.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0