Lägesrapport:

Västkusten.

Eller skall jag säga Bästkusten? Ja det kan jag...
Har nu befunnit mig på en ö utanför Ljungskile i två veckor. Underbart, sol och salta dopp. En och annan manet har simmat förbi men det har inte gjort något.

Jag har haft det gott. Och ungarna har badat, grävt i sanden, byggt sandslott och kastat maneter på varandra. Inga brännmaneter dock.

Vi har haft sån otrolig tur med vädret och haft sol och varmt, en och annan liten regnskur som knappast märkts. Fast igår och odag när vi åkte till Götet så ÖSregnade det. Och då skall jag säga ösregn.

Så vi kom till den egentligen huvustaden idag och har rdan hunnit gå på Liseberg där Hugo vann stjärnvinst på Kexchoklad hjulet.

Mums. Och nu har vi lånat brorsans lägen het i några dagar (och hans dator!!!!) så vi skall göra Götet några dagar.
edan bär det av hemåt. När??
Det vet jag inte än...

men jag hiner någ updatera mig någon gång till.
men nu skall jag gå och ta en låååång varmt dusch. På ön har det varit sparbeting på vattnet, så nu.........

   

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0