200 kanaler och lite till

Igår kväll efter att ungarna hade somnat sött efter att vi var på äventyrsbadet med vågpoolen hela dagen, och jag fick världens migränanfall och blev otrevlig, så slappade vi på soffan, syrran och jag.

Kollade på teve. Jag bläddrade. över tvåhundra kanaler och inte nåt att se.
Vilket dagens i-landsproblem va?
Jag hittade inget jag ville glo på, utan till sist hittade jag ett CSI:Miami som jag tänkte glo på. Och när progammet startar ser jag att det är ett avsnitt som jag redan sett.

200 program och jag väljer ett som jag redan sett.
Suck.

Idag har vi åkt till en loppmarknad som låg lååångt bort. Och när vi väl kom dit så hade de flesta av säljarna inte kommit för det hade regnat på morgonen så det struntade i det. trist, för den brukar vara jättefull av grejor.
Men Hugo var lycklig ialla fall.

Han hittade en säljare som sålde Pokémon.

Lyckan var fullständig. 6 stycken för 5 dollar.

Han lekte hela vägen hem.

Nu skall vi gå till vattenparken och bada......

bara i Canada, barn, bara i Canada.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0