äntligen lite bilder.....

Vi har slängt över lite bilder från syrrans kamera. Håll tillgodo.



< Här är hugo på Museeum of Civilzation, Ottawa.



 > här är kusinerna framför Indianernas masker. De försöker se allvarliga ut, men jag vet inte om det lyckas riktigt...



< Snyggingarna på Museet....



 < Dans på museet....Sarah och Hugo svänger på!



 < teaterdags! Sarah är en solros, Michael vinden och Hugo spelar Kungen (som vanligt!!)



 Nu spelar Hugo Herr Uggla (klok som en bok)





 Här fick de pröva fiskelyckan på Barnens museeum. Lyckat!!



 < här har de fått bygga sin egen segelbåt. Jag var bara med som konstruktör.... fniss. Det visade sig att hon som jobbade på den delen av museet hade jobbat som barnflicka i Lund och kunde lite lite svenska. Hugo blev impad....



 < Här håller Kung Hugo hov med sin dockteater som handlade om en delfin som blev uppäten av en haj. Och sedan var en bläckfisk inblandad, men vad han hade för roll i dramat är jag osäker på.....


 <Här är vi på lekplatsen och Hugo åker omkring i en linbana...



< Hugo åker på brandmannastången som en mästare....



 < Här är kusin Michael på solskenshumör i rutchkanan



Mera kommer när jag är hemma på fredag för att slänga in lite bilder.....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0