Bowlingmästaren.

Eller ja, nästan i alla fall.

Vi var och bowlade igår, första gången för Hugo. Han gick hela dagen och undrade NÄR vi skulle åka dit, och han frågade var tionde minut ungefär.
Sedan när vi kom dit allihopa så skulle vi bara äta lite, och det tyckte Hugo var helt meningslöst för han vill bowla NU!

I vilket fall, upp på barnbanorna och Hugo skulle slänga klotet och så långt allt väl. Men klotet åkte ju gärna ner i rännan hela tiden och det tyckte ju inte han var så roligt. Trumpen.

En snubbe komm och lyfte upp som en spärr / vägg innan rännan så att kloten inte föll ner i rännan utan ramlade vidare till käglorna. Nu blev resultatet bättre, och även för mig kan jag säga.....!

I vilket fall, det var inte optimalt för min fot att bowla så tillslut fick Hugo ta över mina rundor oxå och då blev han glad!
Så islutet så blev han bättre och bättre och blev enormt besiken när det var dags att åka hem.

Men då var klockan 8 på kvällen och han var ju jättetrött och somnade som en stock när vi kom hem.
Samma gällde mig, jag höll ut till kl 22 och sedan så somnade jag ifrån alla andra....

Och ni som undrar varför jag inte har några bildbevis på nåt; DE kommer! Jag glömde överföringskabeln hemma i Sweden. så de kommer sedan..... Men en schysst liten liten webcamera har jag skaffat mig i alla fall. Från microsoft, som man bara klipsar på laptopen och som kostade 20 dollar.  (vilket är 120 spänn) och det priset får man inte i Sverige!!

Hehehehehe.

ps idag skall vi fira midsommar genom att åka till ett äventyrsbad....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0