Karaoke´s in da house!!

Idag har jag äntligen fått ihop mina sladdar och apparater, enkelt som en plätt när man har tid. Och med benäget bistånd av  Svenska karaokefabriken förstås!!!.
Och ungarna stod redo med var sin mikrofon i handen, väntades på att få sjunga....

Och jag slänger in barnvisor karaokedvd
 och Gustav och Viktor sjunger så högt de kan!!

 Här står G i  kallingarna och kör solo på Bäbä Vita lamm..


  Nu får Ville komma in i spelet!! Han sjunger Imse Vimse spindel. mest slickandes på micken förstås.........

Men en sak som jag såg att de hade på Karaokefabriken är ett spel som heter D´jay.
 det är ett lagspel där man ska känna igen flest låtar, sköna hits från 60-talet och fram till idag.... VILL HA!! Heheheh, jag skulle kunna piska alla i det spelet. (tror jag själv)

men vi får se. Skall ta och allvarligt fundera på det. Sällskapsspel är kul.

men nu; dags att slappa lite. Jag är trött och allt sjungande har tagit slut på krafterna....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cissi

Oj vad kul det ser ut! Vi får testa när vi kommer nästa sommar!

Hoppas allt är bra med er!

Kramar syster yster

2008-06-02 @ 03:33:13
URL: http://cissisarahmike.blogg.se/
>Jag som skrev: KaraokePrinsessan

Är det en utmaning? ;)

2008-06-04 @ 09:49:27
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0