regn och sedan lite regn till.....

Här i Canada regnar det.
hela tiden. Fast det är varmt.

Jag måste skaffa regnkläder till Huog för det tog jag inte med mig, men å andra sidan så skall han ändå ha nya till hösten. Så då kan ju ju skaffa tuffa kläder somingen på hans skola har....

Men idag var det faktiskt rätt kallt ute. Som en normal svensk sommar kan tänka.

Till helgen skall vi dra til Niagarafallen och kolla, det tycker Hugo skall bli intressant. Han gillar vattenfall.

Idag skall vi åka till Museum of civilzation och det kommer nog Hugo gilla.  Det ligger på andra sidan så vi måste åka över bron till Quebec.

Nu får jag slipa på min franska.......

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0