Väskan är packad....

den är full. Får knappt plats med något mera. Den är full med sill.
full med kaviar. Och inte minst lösgodis.

3 kg lösgodis. Gött.
Och 4 kg sill, i varierade smaker.

Ja det är sånt man tar med sig när man har en syrra som bor i canada där de liksom på något konstigt sätt inte äter sill som vi gör. Eller kaviar. Eller lösgodis.

Tja, de har ju så mycket annat gött, men det har de inte.
Så jag tar med mig en väska med svensk midsommarkultur (öl köper jag på plats).

Så imorgon kl 04.30 åker vi in till stan för att ta tåget till Kastrup, och kl 10 sätter vi oss på tåget till London där vi byter till flight till Ottawa.

det blir till att somna tidigt ikväll.......

Jag hör av mig från färden....


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Ha en trevlig resa.....

2008-06-16 @ 07:49:22
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0