ah. lugnet sänker sig

äntligen.
Småpluttarna sover nu. Hugo får titta lite på en film för det var kort Bolibompa idag och han är ju ledig imorgon. Maken har dragit iväg till sin kompis och jag kan ÄNTLIGEN slå mig ner i soffan.

Skall slappa idag. Skönt och behövligt.
Och ute är det en ganska fin kväll, men ack så kall. Var hemma hos Malin förut och lånade lite hostmedicin, och jag höll på att frya ändan av mig på vägen dit. Det är liksom bara trettio meter eller nåt. Men i veckan har jag beslöutat mig för att måla om innedörrarna vita och sätta in de där runda fönstrena i toadörrarna. Så blir det fräscht och fint.

Men nu;
slappedax. Hjärngympa på King.com

Ajöss
ps så här skulle jag helst vilja slappa:



                                                                    

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0