åh vad stilla det skall bli

imorgon tidigt åker alla utom jag och Ville til fjällen.
Jag har ställt in, men Leif skall åka med i stället för mig. Så jag får vara hemma och vila upp mig hela veckan, och det tror jag att jag behöver, för ett sånt vansinnigt envist virus har jag då aldrig varit med om.
Man är ju slut som artist.

Nähä, så är det nån som vill fika eller så nästa vecka så finns jag här. Bara jag och Ville...

Jag får visa er lite bilder sen som maken får ta på fjället. Gurkan skall åka snowracer och Hugo har boka in farfar till att åka i backen med honom.....

Så de skall åka vid halvfem imorgon bitti så det är väl läge att krypa till kojs.

Tudiloo.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jaha...så det blir bara ni hemma...kan väl vara skönt det oxå... Hoppas de kommer hem med alla ben i behåll....

2008-03-29 @ 22:34:17
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0