Glad påsk

....dagen började fantastiskt med sol ute. Kallt, men vad gör det när man får vila i sängen?
Sedangick jag upp till svärmor som snällt hade tagit hand om grabbarna Grus på fm och jag och grabbarna gick sedan och hämtade Hugo på skolan.
Innan det var dags att hämta honom så skulle pojkarna åka lite rutchkana. Och det gjorde de med besked.
Ända tills Viktor hamnade snett på nåt vänster uppe i kanan, hamnade på kanten, skrapade i över och under ögan och blev alldeles blodog och dan.
Ujujuj som han ser ut.
sedan somnade han förstås i vagnen på vägen hem.

Hugo skall på påskfest idag. Han skall vara snygg sa han med tuppkam.

Skall försöka föreviga detta. Men nu sitter vi och tittar på Nicke Nyfiken, medan snön yr ner utanför i den kalla nordanvinden.

    


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0