jag har gjort mitt

...jo det är SANT jag har röstat!
Jag kände mig på något sätt tvingad att lägga mina tio spänn på La Perelli, dels tyckte jag att den var bäst. Sedan som skäl nummertvå är att La Perelli kommer ju inte långt ifrån är jag bor (inflyttad) och det kommer med dricksvattnet på nåt sätt att rösta på henne.
Men det sista och kanske största skälet till att rösta på någon är att inte rösta på AJ LÖV JORUUUP.

Å andra sidan så har vi ju inte lyckats så jättebra på sista tiden att få till en vinnare i eurovision. hm,
Men då kanske Christääääär skulle lyckat.

Nej det vill jag bara inte tro. Jag tror på människan. Jag tror på hoppet. Jag tror inte på Christer.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0