jag har lovat att jobba....

...men nu känner jag mig trött.
Sitter här på skolan, och snart, när jag slutar här så skall jag till IVA och jobba extra ikväll.
Suck.
ja men det är j alltid så, när man lovar att komma så känns det ju OK. Men ju närmre tiden rinner desto tröttsammare känns det.

Nåt fel är det ju.
egentligen vill jag hem och sova, fast det går ju inte för alla är hemma. Så någon vila blir det ju inte.
Så då kan jag väl tjäna lite pengar istället.
det är ju bara tills 21.30 ikväll. Tio i tio bussen hem.
och ledig helg.

det skall bli skönt.
Idag har jag köpt en sak till Hugo som han har önskat sig länge. harts.
han skall ut och spela hartsfiol hos intet ont anande grannar och bekanta. Det skall bli kul. Har inte gjort det på länge, sen jag var en typ 7 år.
och då var det ju jättekul.

nu skall jag ha sista lektionen. tudiloo.

ps vi firar Pi-dagen idag 3/14. Så på skolan har vi fått PI-roger, PI-stageglass, man kan spela PI-ngis, Pl-lkastning osv. De är helt galna, mattelärarna.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Charlotte

Haha - hoppas ni inte tyckte det blev Pi-nsamt...:-)
Jag tar påsklov nu - medan jag är borta pågår det en kul tävling där du kan välja mella ägg-stra fina priser! Glad påsk!

2008-03-14 @ 16:21:43
URL: http://www.charlotte.nu

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0