jag laddar nu.....

... med plymer, vimplar och ett äckligt peddoflin precis som Christer Sjögren.  NOT.

Jag vill absolut INTE att han på något sätt skall förknippas med svensk musik. Sen skiter jag i om han sängkammarblick/röst/äckelpelle men NEJ NEJ NEJ  image163

Ta bort honom bara.
Men jag skall minsann till och md RÖSTA idag. Får se på vem. Vet inte än.
Men det blir inte han i alla fall.

Det är en sak som är säker.

Snart skall jag börja på att få ungarna i säng så jag kan schlagerkolla helt i min ensamhet. Jag och lite chips kanske....

Återkommer

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Amanda

Då blir christer ledsen.... :(

2008-03-15 @ 21:03:10
URL: http://amanda18.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0